Tillbaka

Nu är jag tillbaka igen, skulle ju skrivit i somras. Men det har varit mycket jobb och har helt enkelt inte orkat bloggat något. Men nu ska jag göra ett till försök och blogga, får se hur länge det håller eftersom snart börjar skolan igen. Kan inte fatta hur fort tiden går, det här är mitt sista år på gymnaiset. Tyckte jag började 7an nyss. Det är läskigt hur fort allt går, tillslut sitter man där i 60års åldern och bara väntar på pensionen... 

Det har hänt mycket under sommaren, både bra och mindre bra(hemska) händelser. 
Somsagt har jag jobbat i 5 veckor, har bara fått lön för 4 dagar, så längtar till slutet av Augusti då det kommer rulla in över 10 000 på kontot :)

Nu denna vecka följde jag med pappa till Skövde, Karlsborg och Göteborg där han skulle ha tillsyn ( hans jobb). Vi bodde på hotell måndag- onsdag och i går så var vi på liseberg i nästan 7timmar, det var riktigt kul de :) 

Var även planer på att jag och tre till skulle åka till Gröna Lund i morgon, men det blev ändrat så jag hoppas att det blir av snart endå!
Vi hörs!

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0