Morgon

Ojoj jag kan säga att jag har träningsvärk i mina armar och bröstmuskler och lite grann i mage/rygg men inget alls i benen/rumpan..

Det var ju inte så länge sen så det kanske kommer mer framåt kvällen och i morgon :)) 

Funderar på om det blir en löptur idag/kväll? För jag mamma och Tina ska ju springa tjejmilen och jag har aldrig springit en mil i hela mitt liv så kanske borde komma upp i kilometer antal snart. Så funderar på om jag ska en runda som är på ca 8,2km idag vilket jag aldrig springit förut så vi får se om jag överlever ;) 
Annars vet jag inte vad som händer idag, finns inte alls mycket att hitta på.. Jag längtar fasktiskt till skolan, när vardagen börjar igen och man har en kalender att följa. Jag hatar att bara sitta hemma och inte göra något. Jag måste verkligen känns att jag gör någon nytta!
Jaja, vi får väl se vad som händer under dagen :)

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0