Fredag

Snart kommer den efter längtade helgen. Det här veckan var vart helt sjukt seg och massa tråkigt plugg.. Bara massa Engelska och Historia.. Men om 8h exakt är det helg! :)
närmast har jag prov i historia och det vill jag inte.. usch så efter jag postat det här inlägget ska jag plugga!!
Igår var jag Linnéa och Tina och köpte biljetter till clubstrobe som kommer ha en gymnasiefest det 29:de det kommer bli grymt kul det! :D
I helgen händer det ingenting, eller jo egentligen ikväll på det bandit flyttar in men jag kommer inte vara där eftersom biljetterna var slut när jag kollade! :( och sen i morgon skulle tjurruset vara som jag och Tina tänkte vara med på med det blir inte heller av bara för hon ska hjälpa sin mamma med någon kurs.
Men något roligt ska väl iallafall hända..
Och nästa helg fyller jag?! helt sjukt det känns verkligen inte som att vi redan är i mitten av oktober :s men tydligen så är vi det. Och jag ve tinte om jag ska göra något med de närmsta? vad skulle det kunna vara? kom gärna med förslag :)
Nej nu måste jag plugga lite, börjar om 35 min >.< 

Kommentarer
Postat av: Tiniwini

I´m off tomorrow night so if you want to do something funny or crasy you know who to call! :P

2010-10-15 @ 19:25:28



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0