Det är så härligt att vara sjuk

eller inte!
Usch nu tänkte jag berätta vad jag har ätit idag
ca 06.00 glas med vatten ( för jag vaknade och var über törstig)
ca 09.30 glas med juice (medan mamma o pappa år frukost
ca 10.00 glas med bubbel vatten ( för att svälja ipren)
ca 12.00 glas med vatten (för att svälja två hela vitpepparkorn (mamma sa att det skulle hjälpa motillamående, och det gjorde det))
ca 13.00 lite fil o cornflakes
ca 20.00 två fullkorns mackor med keso och paprika + halv mugg te
Vad jag hatar att inte äta, känner mig äcklig på nått sett jag måste äta för o överleva! okej, det måste alla men i alla fall.
Och sen i kväll måste jag skriva klart engelska uppgiften som ska in senast 23,59 i dag.. Den handlar om att skriva en egen A modest proposal. Tycker att uppgiften är ganska knepig :S
Nej nu ska jag försöka skriva klart, och jag hoppas jag orkar gå till skolan i morgon!

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0