Alnäs

Idag var det 30 min fysik för att sedan åka till Alnäs för att göra samarbetsövningar med klassen, visst det var kul men ärligt talat så tror jag inte att något kommer förändras eller att vi kommer "närmare" varandra o umgås mer. Men det är bara min tanke det kanske är helt annorlunda imorgon, haha eller inte!
Tok-Sara tog ett dopp i Mälaren också! Usch, det blåste storm och var säkert inte mer än 12 grader max..

Imorgon har jag i alla fall mitt första psykologi prov i historian, det är på dom fyra olika perspektiven, väldigt mycket som jag minnas och inte blandas ihop och jag kan inte påstå heller att jag lagt ner den tid jag skulle behövts. Men jag ska lägga mig snart och somna till mina anteckningar.

Måste bara säga, sen jag gjorde min kjol har jag blivit på värsta kreativa humöret, jag har fått några jeans av min syster som hon inte använder längre i början av sommaren som nu bara har legat men så i måndags hitta jag ett par som jag tänkte " jo man så här kan jag göra med dom så kan jag ha dom" och jag gjorde en snabbvariant då på morgonen och när jag har tid, förhoppningsvis inom en vecka ska jag fixa till så det blir ordentligt gjort. så kommer det bilder på det sen. Så får jag se om jag hittar något mer jag kan göra om eller om jag får lust o köpa typ o knapra ihop något ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter kanoners dä! Tänk om man kunde vara lika kreativ som dig då då då skulle jag ha kläder för en månad framåt ja vettdu ;) =)

2010-10-06 @ 23:02:57



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0