Lov

Jaha, nu är det efterlängtade lovet här, och hur firar jag det då? jo men o bli sjuk!! åhh inte kul alls ._.
Men i Fredags var jag o bästaste tjejerna på club strobes fest för gymnaiset. Det vas sjukt kul och ett annat företag har en liknade grej i morgon som jag vill på men eftersom jag är sjuk får vi väl se ur det blir med den saken :(
Och på tal om allt dansande som blev hade jag sjuuuukt ont i mina vader, känner av det fortfarande när jag går men i söndags var det hemskt! haltade fram om jag suttit i 5 min för att sedan efter 20 min gående börja de någorlunda normal ut när jag gick.
Lördag till Söndag var jag och mamma i Stockholm för att träffa Emil och hans mamma, vi bodde på hotell och jag hittade massa på rean! ( bilder o priser kommer, jag lovar ;)) det var en kul helg men dessvärre när jag vaknade på söndagen hade jag feber och ont i halsen.
Det är bättre nu men fortfarande försjuk för att orka gör något vettig som jag måste t.ex. städa och plugga men ändå är jag för rastlös för att bara sitta så just nu är mitt huvud och kropp i ständigt bråk med varandra.

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0