Helg igen

Tycker det är konstigt.. veckorna smyger när de väl är vardag men helt plötsligt är klockan 23 på fredagskvällen? Jaja, det är väl bra att tiden går fort :)
Idag, skola som vanligt. Lennart på historian = pain! Teori på idrotten = tråk! måste fan ha riktig idrott för att orka med fysiken efter för idag höll jag verkligen på att somna! några minuter minns jag knappt så jag tror att jag måste somnat! haha
I helgen är min kusin Maria här med sin man. Hon fyller år och ville rymma från allt grattande och passade då på o komma upp hit. Imorgon ska dom ( alltså, mina föräldrar, Maria o Micke) ta eckerölinjen. Men jag orkar inte med det så det blir o vara hemma. Ska nog ge mig ut o springa om jag vågar men om det är för halt blir det en "powerwalk" har nått emot det ordet.. Det känns så snobbigt på nått sett, tänker bara på sthlmsbruttar då, är jag ensam om att tänka så?

Kommentarer
Postat av: Cami

HAHAHA har du också en historialärare som heter Lennart och är lite speciell?!?

2011-01-12 @ 20:15:05



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0