Teoretiska

Denna vecka kunde lika gärna varit en dröm, en mardröm, som jag vill vakna upp ur! 
I Tisdags så fick vi reda på att skolan ska stänga för det var tydligen för få som sökt, bara 14 st. Så nån styrelse på Academedica (eller vad det heter) har beslutat att METG i Uppsala ska stängas till hösten.. Det sjukaste av allt är att de har lovat oss tre år även fast det inte fanns ekonomi för detta och om det är för få som söker...
Så nu har jag ingen aning om vart jag ska börja till hösten!

Kommer sakna min underbara klass och skola! </3
Men idag åker jag till Linköping för att fira Emil som fyllde år i måndags! hela 17 år! woho kommer säkert bli as grymt, ska vara hos hans pappa med typ 20 pers och ha tältfest!!! Underbart skönt att inte bara tänka på skolan nu. För det är verkligen hur mycket som helst att lämna in och prov men har inte alls någon plugg lust ._.

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0