Min helg

Min helg har varit helt underbart bra! Det har blivit många skratt som kommer sitta i minnet ett bra tag framöver.. Vi spelade ett spel som amma köpt en gång som heter Trodde du jag, Det är menat att man ska spela med kompisar men mamma köpte det till en julafton förra året,det var ju lite fel att köra med familjen men med kompisar som det är till för var det hur underbart kul som helst..
Andy filmade in vissa knasiga saker som vi var tvungen och utsätta oss för men jag tror inte att jag lägga ut dom här ;)  Kan nämna att jag tyckte mest synd om Camilla, hon fick äta 1 matsked marmelad, doppa handen o toastolen och spola med handen i. hon fick nog mest utmaningar av oss alla. hahahah jag jag fick en utmaning att någon av motspelarna skulle göra ett sugmärkte på min arm haha och det blev Alex har en film på det men tror inte jag lägger upp den.... haha



Efter spelet körde vi hem till Camilla och hämta några konsoler till Mario Kart eftersom hon övertalade alla att spela det.. Vi satt väl med det i ngr timmar och vid 1 åkte Camilla. Då letade Alex upp gitarren och börja spela låtar som Andy sa att han skulle spela medan jag höll på o somna i soffan.
Somnade väl i sängen typ 3.
I söndags så åkte Andy vid 10 och Alex var kvar lärde mig glassbilen på gitarr :D och sen kollade han på massa snusk videor om massa insekter som suger blod xD
På kvällen gjorde jag hallon- blåbärspaj och försökte plugga biologi. på tal om det har jag precis haft biologiprov kändes toppen blir nog VG eller MVG :)

Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Vi var i ett regnigt o kallt Söderköping. Åt o drack gott.. tog en promenad med dina hundar,Kallt!

Kram på dig

2010-05-11 @ 20:28:14



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0