Långhelgen snart över

Bara att gilla läget, men ska bli ganska skönt för jag saknar mina underbara klasskompisar :) <3
Nästa vecka är det
två studiebesök
  • tingsrätten (ska kolla på en rättegång)
  • BMC (Uppsala biomedicinska center)
tre prov
  • Nationella Matte B
  • Nationella Spanska, Läs- och hörförståelse
  • Kemi prov-syra, baser
och ett antal läxor.. Men snart är det sommarlov, på ett sätt längtar jag dit men ändå inte, kommer inte träffa min underbara klass lika ofta men kommer bli skönt att inte behöva tänka så skolan 24/7.
Har kommit på hur kort tid det är kvar egentligen tills jag inte går på METG, asså det är bara 2 år kvar!!! Har bott i Uppsala i snart 4år, känns som 2år! Det kommer gå så himla fort, och då är jag vuxen och på nått sett ska jag överleva själv i den stora grymma otäcka världen, det skrämmer mig faktiskt :o
Nu ska jag försöka plugga lite till, men bjuder på en bild på min klass de tog innan jag började där :)
Klicka för att få större

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0