Fredag..

.. och jag är en Zombie, jag vet inte varför jag känner mig som jag gör för jag tke att jag sov hyfsat ialla fall :O
När jag gick till skolan lyckades jag slå i min klack på något mysko sätt så den blev lös och det gick nästa inte och gå var som o gå på en lina, men när jag kom fram till skolan hade tydligen bara en pigg av två åkt ut så efter lite bank hoppade den in igen så den är nog nästan som innan nu :P haha jag som tänkte på att ta med extra skor, och så hände det här haha tyckte det var lite roligt :)
Längar tills i morrn! Föräldrarna drar till Linköping och jag är hemma utan hundar och på kvällen ska Camilla, Alex o Andy komma hem till mig och vi ska grilla och bara ha det underbart kul, förhoppningsvis men det ska nog inte bli svårt med dessa personer :)
Har ingenting att göra ikv men får se om jag hittar på nått eller om det blir soffan och massa godis, höhöhö (A)
Nu börjar Engelskan, ciao

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0