Sommarlov eller?

När det sommarlov, vet inte om jag ska vara glad eller ledsen.. Jag hatar tanken att teoretiska familjen inte finns mer gör mig deppig.. Usch men det var ett underbart år och jag älskar alla mer eller mindre ska ni veta! Det var även de bästa lärare jag haft och det underbaraste rektor som någonsin funnits! Snacka om att alla skulle trivas i skolan om dom hade en sån bra skola som jag gick i!
Men men, som tur kommer iaf de bästaste börja på it med mig! :D <3 Och så kommer tydligen Sara( rektor) ha et rum där och jobba i så kommer ju se och kunna prata med henne :)
Bjuder på lite bilder som togs sista dagen i skollokalerna och den allra sista dagen som klass när vi var i Alnäs!
Tryck så blir dom större :)
Sista bilden är de som jag ska börja med it med och Sara, Sandra och Jasmine som inte är på bilden.
I fredags när vi var i alnäs tog jag mitt första dop :D

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0