Förbered dig på långt inlägg

Nu är sommarlovet igång för fullt! Det känns overkligt att det redan är juli!
Men kan väl skriva om det jag har gjort hittils och det som jag kommer göra resten av  lovet, har 4 dagar tror jag som jag inte har något planerat som jag kan vara hemma på i juli. haha inte likt mig att ha fullt upp men denna sommaren blev det tydligen så..
men iallafall,
på måndagen kom Linnea och Tina hit, vi åkte till Borgis och var där hela dagen, och senare på kvällen åkte vi tillbaka för att träffa och bada med de två A:na( haha orkar inte skriva deras namn för de kommer dyka upp fler ggr i inlägget it is Andy o Alex om du nu inte redan förstått det ;)). L och T sov kvar och på tisdagen, T följde med till staller och tog bilder, bjuder nog på någon i slutet av inlägget :)) sedan tog vi en sväng till Funbo sjön.. den blir bara äckligare och äckligare :S
Nu har jag så dåligt minne så jag inte minns vad jag gjorde ons-tor. Jo det var ju beach träning på Onsdagen.
Och i fredags var jag iväg till borgis igen med de två A:na.
På lördag morgonen (igår) så var det att gå upp tidigt för att åka till stallet och rida. var klar straxt innan 9, duschade, åt frukost och straxt efter 10 kom pappa för att hämta mig och sedan T i Alunda för att sätta kurs mot Östhammar där vi campat i helgen. 

Så i helgen tog jag mitt första dopp i havet, mycket mycket skönt och brunheten kommer mer och mer, det gillas mycket mycket det med (Y)
Kom hem idag (söndag) vid 3, vid kvart i 5 kom de två A:na och hämtade upp mig och Camilla och vi stack till borgis (igen!). Så himla underbart varmt och skönt det är i vattnet! :D
Men ja, vad ska jag göra resten av lovet? then läs nu, haha
9-25 Juli Invaderar jag Gotland. 9-16( tror jag) bor jag tillsammans med T och L i Vibble. 16-24 kommer jag flytta runt bland de folken som vill träffa mig annars så blir det campa med föräldrarna Burgsvik.
28 Juli- 2(eller 3) Augusti kommer Emil och hans mamma hit.
Sedan nån gång i Augusti så ska jag och it-gänget ( alltså de personen i min Teoretiska klass som ska börja på it) till Grönalund!:D
20 Augusti börjar skolan! Känns sjukt och säga detta, men jag längtar grymt mkt dit, det kommer bli så grymt med vi 9 som ska börja där! :D
Ja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, ska ta o lägga mig straxt och läsa ur boken jag läser, hur spännande som helst. Läser Änglar och Demoner av Dan Brown!
Om du vill ha de mindre bilderna större, klicka på dem :)
Lägger ut en bild på L o T från frukosten i tisdags ^^
Sommar kramar <3

Kommentarer
Postat av: Tina

Det ser ut som Linnea hade det fullt upp kvällen innan!! ;)

2010-07-07 @ 18:49:25
Postat av: janna

gör det? :p

2010-07-07 @ 22:38:43
URL: http://joveel.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja, lite:p

2010-07-07 @ 22:49:41



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0