Hemma

Nu är jag hemma igen men inte länge till för snart ska jag iväg och kommer hem antingen ikväll i morgon :P
Iallafall igår så följde Linnéa med mig och föräldrarna till Krusmyntagården och lite sånt som vi brukar åka till samma dag som vi åker hem. Traditionen är också att äta på Tigris vilket vi gjorde. Mamma fick fel pizza och jag fick färsk tomat på fast jag sa att jag inte ville ha det, men tillslut redde allt ut sig :) efter det så åkte vi till mammas gamla jobbar kompis Aira och fikade men hennes familj, haha helt sjukt så stora deras barn har blivit, fast det säger ju Aira om mig med fast jag inte tycker att jag har blivit så värst större, haha.
Bilder kommer när det kommer, kanske tar med mig datan ikv och kan fixa lite med det då, den som lever får se:)
Tycker jag har varit duktig med uppdateringen sista dagarna, det ska jag försöka hålla i nu!
Nu ska jag gå ut till husvagnen och hämta grejor!
Hörs

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0