Värsta filmis dagen

Idag kom jag hem. skönt o vara hemma kan jag säga efter att ha sovit på madrass i 14 nätter!
När jag mötte föräldrarna på stationen så åkte vi direkt till kunsängen och IKEA för att prova ny säng till mig :D Ska äntligen få en 120 ^^

När vi väl var hemma sa samma att dom skaffat Viasat Ondemand- Typ en tjänst som gör att man kan hyra film från internet, vissa kostar och vissa inte! Kollade igenom alla som var gratis just nu ca 150 st o ch det var iaf 10 därsom jag tänkte " shiiit det måste jag seee!!"

Sen när jag startade datorn så hade jag fått invite från voddler!! :D efter många många försök fick jag skiten o funka och ja startade bara en film för att testa och hade på den i ngr min. helt ok kvalitet o allt så det blir prima det med :D

Nu har jag precis kollat på Chasing liberty som gick på ettan. dev var faktiskt bra :)

Nu ska jag lägga mig i sängen o starta en film, har inte bestämt mig om jag ska ta från Viasat Ondemand eller voddler.. men det för ja se sen.

Godnatt :)

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0