Onsdag

Hej o håå vad dagarna gåå(r) ;D

Kan ju börja säga att Carl var mega snabb med rättningen av massmedieprovet iaf. fick VG så det är jag nöjd med :D

Religion A fick jag Vg på så det är jag oxå nöjd.

I svenskan så ska vi läsa en bok som handlar om en barndom, vi får välja mellan 22 olika börcker o dom två jag tyckte lät bäst var
Skynda att älska - Alex schulman
En komikers uppväxt - Jonas Gardell

Ingen av dom fanns inne på stadsbiblioteket så då frågade jag mamma om hon kunde kolla på Jälla skolan ( där hon jobbar) och där fanna En komikers uppväxt så det får bli den :)

Imorgon har jag redovisning om mitt lov på spnska :S kom och hjälp mig nu tack!!!

Blev mkt skola nu men det finns inte direkt nått mer i mitt liv nu förutom skolan och allt det där andra livsviktiga ja sova, äta ähh du vet själv :P

Nu ska jag ta mig vidare till sängen för att läsa på mitt underbara papper till redovisningen och sedan sova en ljuvlig natt sömn för att sedan vakna upp på den bästa tiden som finns på dagen nämligen 05.45 åhh vilken underbar tid :D



Kyss o smek lingon stek ;D (försöker jag vara rolig och hitta på usla vitsar?)
Hoppas du förstod min häliga ironi det sista stycket :D

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0