Ny vecka nya tag..

..ja det är iallafall vad jag hoppas att det kommer blir.

det är sjukt mkt grejjer till i veckan!
Måndag (idag): Massmedia prov, Matte redovisning om statistik
Tisdag: Spanska uppsats( skriva om lovet) "kompis rättning"
Torsdag: lämna in och ha ändrat på det som var fel på tisdagen i texten.
Fredag: Biologi läx-prov om cellens byggnad och protein..

I helgen tänkte jag" ahh men nu ska jag göra det mesta och verkligen plugga, men icke sa min hjärna. Skrivit klart spanskan på svenska så nu är det översättningen kvar och ah boken var inte upp i många timmar. USCH! nu måste jag skärpa mig....

Hela helgen har jag tänkt på om jag ska skaffa gym/tränings månadskort någon stang för jag vill köra Core-, Kiboxpass och spring på löpband och allt detta har Friskis & svettis men känns som att jag inte kommer gå dit, så då behlver jag typ en träningskompis för då är det svårare att smita undan för träningen ^^ Så om du är intresserad, vafan kom igen nu så kör vi på :D

Nu sitter jag iallafall på Itg och ska ha Kemi o Biologi labb runt 9. bara jag och Danielle här än så länge men de andra 4 kommer väl snart för jag hoppas :)

Ha en bra vecka så får vi se när detr blir uppdatering igen ^^

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0