Mååndag

Nu är måndagen här och får spendera ytterligare 5 dagar med min underbara klass :D
Skulle inte ha någon kemi o biologi labb idag utan vara på skolan men ingen är här, bara jag och två lärare och jag börjar om en kvart så alla kanske är på Itg och tror att vi ska vara där :o haha big fail isf! xD

När jag går förbi skolan så går jag även över fyris ån som har is på sig (ganska självklart eftersom det har varit minusgrader i minst 1 månad nu!) då låg änderna där på isen o det lät exakt tsom att dom as garvade, hahaha asså har aldrig hört en fårgel låt så så jag började skratta där för mig själv o tänkte " visa inget vis inget vis inget " haha hoppas att det inte syndes att jag skrattade xD

I helgen var det öppet hus som jag ver med, de som väl kommer dit verkar jätte intresserade så jag hoppas att det blir en lite större klass än nu ;D När jag skulle gå mot bilen så såg jag montas! har inte sett honom sen typ maj? Då blev hur jäkla sugen som helst o spela beach!!!!

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0