14 år till salu

För drygt en vecka sedan upptäckte jag att man kunde låna en E-bok med sitt vanliga bibliotekskort, jag bläddrade igenom några listor och såg denna 14 år till salu.
Började läsa den på en gång och oj vad bra den var, eller den var ju inte bra på det sättet som en deckare är eller så, men intressant att en tjej har levt så och att det kursiverade texterna i boken är sanna dikter och hennes egna tankar som hon skrev under den tiden.
Nu när boken var klar fick jag känslan att det var mer än föräldrabok för de ca 10 sista sidorna står det hur man ska ta kontakt med sitt barn om man ser att det har hänt något och massor av telefonnummer och sånt. Men jag tyckte den var absolut läsvärd!

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0