Torsdag

usch fy och blä!

börjar bli förkyld! INTE okej.....
Liza har tydligen tröttnat på att ha sena ridgrupper så idag hadew vi en ny ridlärare, Lotta och hon sög hästpung ._. Fy fan så sämst hon var!

Och så missade jag ju Alex första live spelning med sitt band Architon som jag nu i efterhand verkligen skulle ha gått på istället men det vasra bara för att Liza sa att vi skulle göra skänkelvikningar idag så var det inget snack att jag inte skulle missa denna lektion men så kommer det en ny sumpig äcklig cp hora ( ursäkta språket men jag är jääääääävligt irriterad!!!) och hon kan ingenting om hästarna och kräver skit mkr konsiga saker... höll på att säga till henne ett tag att hon fan skulle sätta sig på bollen o försöka göra det hon säger till mig så hon verkligen får känna vad han är för häst eller snarare älg! fy faan hoppas hon har sett till nästa vecka vilken svår häst Bollen är..!

Fy fan vilken dag, nu går jag o stryper mig. hejdå


Kommentarer
Postat av: Camilla

Har du sett mina videos från den fjärde? :D

2010-02-07 @ 20:53:30



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0