Söndag

Shit vad fort veckorna går! Det är redan Söndag och det är LOV och imorrn blir det BYDALEN! är sjukt taggad :D

Igår kom Andy till mig för att hålla mig sällskap eftersom föräldrarna skulle bort, Kollade på Jiddra inte med Zohan, var ett tag sen så hade nästan glömt bort allt :p och så kolla vi på Seven Pounds, lite svårt och hänga med i speciellt när en viss person precis kommit på min svaga punkt och uttnyttjar den lite för mkt... ( att jag är  superöverduper för kittlig x) )

Igår var det ju asa pissigt väder men idag var det ju sol o allt :o hoppas det kommer vara så i bydalen denna vecka :D

Vet ej om det blir nån mer uppdatering innan jag åker i morgon förmiddag men om inte, ha 3n super bra vecka för det kommer jag ha!

Uppdaterar kanske en snabbis på Lördag om jag har överlevt ;D

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0