Söndag

Om ett dygn har jag precis slutat skolan, första dagen efter detta underbara lov men det ska bli skönt o underbart kul att komma tillbaka och ha alla underbart roliga stunder som jag får ha med min underbara pytte skola! :D <3




Imorgon ska jag och Anna börja sätta igång med att träna så nu blire ladda inför Beach 2010 ;D

Igår åkte jag till Knutby till Xela ( taha, nu får du leva med ditt nya namn :D ) och Andy, Kollade på Aliens 2, hatar sånna filmer som den där att dom e så jävla dåliga och overkliga så dom blir hur bra som helst och man måste kolla klart och inte kan slita blicken från tvn >.< xD

Har inte gjort mkt idag, kom hem vid halv 12, har bara sorterat musik och skrivit pytte ytte mini lite på ett brev som är till Reinfeldt fast vi bara ska skicka det till läraren, låter lite cp och det är det men aa det blir säkert bra :)

Får se om det blir någon mer uppdatering i dag, förmodligen inte men ni kommer överleva det vet jag :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Beach 2010 here we come!!! :D

2010-03-02 @ 12:22:05



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0