Måndag

Nu är det måndag igen, har vart ledig i 4dar så det var extra segt att komma upp kan jag tala om >.<

Pappa skulle till jobbet typ samma tid som jag tar bussen så han skjutsade mig först tänkt till bussstationen för att ta den första skolbussen typ 8 men då åkte pappa en anann väg som jag inte tänkt mig och då kunde han lika gärna släppa av mig vid It-g så nu har jag suttit här i ca en kvart och börjar om femtio minuter, har tre saker och välja mellan.
1. Arbeta om enegikällorna. Jag ska ha redovinsning om torv på fredag.
2. Ändra utseende på bloggen
3. Bara kolla runt på facebook o sånt.

Hmm vetinte va jag vill... detta blev väldigt svårt! xD 1an behöver jag mest, 2an e roligast men pilligast, 3an e skönast men segt nu på morgonen eftersom det knappt är någon inne

Ähh vi får väl se vad jag väljer om det blir
1an → glad för jag fick ett bra betyg → jag skriver om det på bloggen
2an → ny design
3an → det blir varken ny design eller ett bra betyg xD

Känner mig kanska knäpp att jag skriver det här men vafan jag är en liten knäppis :D En knäppis som inte har något liv och får problem varje gång jag försöker skaffa ett liv :D Wohooo för knäppisarna in the fucking world!!! :D :D

Kommentarer
Postat av: Emil

Haha xD Längtar till sportlovet!!! :)

2010-02-08 @ 18:41:47
URL: http://hjeltes.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0