Måndag

Måndag igen :)

Ingen har kommit, så sitter i trappuppgånger nu men vi börjar om 50 min så inte så konsigt fast Susan borde komma snart :o

Sitter inte lyssnar på bandit rock.. Har blivit halt beroende av den nu när sandra lyssnade på bandit på en rast för ngr dagar sen.

Åhh nu ör det någon som går i trappuppgången :D hoppas på susan! :D

Det var det :D eller det var Carl. * skriver inte på ngr min* Värsta bra ju! När jag pratar om att jag sitter på ett stengolv och vill in så kommer Carl :D Så nu sitter jag i en soffa i värmen :D

Nu ska jag söka lite efter hur mkt energi det tar att åla hiss för det fick jag som läxa i fredags med har inte gjort den än så dags o börja nu kanske ^^


Hörs :)

Kommentarer
Postat av: Lilltjejen

Jag har inte heller gjort den, jag har ingen aning om vart jag ska hitta det heller xD

2010-02-15 @ 10:49:59
URL: http://lilltjejens.bloggplatsen.se
Postat av: Vic

Hejsan ! :D Skulle du kunna fixa en snygg design till min blogg?? Hade varit helt underbart snällt! :) <3

2010-02-15 @ 18:39:05
URL: http://viiictoriia.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0