Helgen

min helg har varit toppen :)
På Lördagen åkte jag in till stan och fikade med Andy på storken ( då inhandlades skorna som jag skrev om igår) vid 5 var jag hemma och hade allmänt tråk så vid 8 bestämde jag att jag skulle åka till Alex o Andy. Bussen gick 20.45 och så typ 5 min innan bussen ska komma kommer det en bil på stora vägen och saktar in och tar av hel ljuset o ja tänker SHIT en mördare/ våldtäcktare (haha). Men vet du vem det var?! CAMILLA xD hahaha vi har intre träffats på skit länge och på dan idag bestämde vi en dag om nån vecka att vi ska ta o ses och så ses vi helt oplanerat på samma busshållsplats på en lördagkväll mitt ute i ingenstans ! xD men iaf, det var trevligt att ha lite sällskap på bussen, hon skulle ju till Tobbe så hon gick av 1 busshållsplats innan mig så jag överlevde ^^

Kom hem typ 1 igår o låg bara i sängen o försökte plugga, men facebook, msn och spotify lockade mig till annat hö hö hö hö....

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vilken bra helg :)

2010-02-03 @ 16:10:33



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0