Veckan som varit

Hello, I veckan har jag varit i Stockholm ( tis kväll-fre lunch) det var super bra dagar!! Blev blandannat Grönan, men det blev varken Insane, Frittfall eller Extreme, men det får jag och Tina ta någonannan dag, eller hur? ;)

Igår när jag kom hem var det bara att packa upp och packa igen för att åka till Alunda för att träffa Tina, Linnea, Jasmine och Sara där vi hyrt en lokal. Vi grillade, lekte massa lekar, spela in en skräckfilm och lite så :)

Hemma själv i helgen så om några timmar ska jag hem från tvillingarna för att åka till Penny och rida henne sen blir det en lung kvöl, kommer nog somna tidigt, har några timmar att ta igen från i veckan :P


Kommentarer
Postat av: Tina

Det är klart vi ska !! :D

2010-08-15 @ 13:52:41



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0