Schema + Träningsprat

Hittat mitt schema till nästa läsår, helt okej men finns ju alltid nått som kan vara bättre :)
Länk om du vill se
Idag var jag hos Penny som har flyttat till ett annat stall i några veckor och det gick bra, har ju inte ridit på över 2 veckor så har väl träningsvärk i benen i morgon ;)
I morgon ska jag och Anna gymma och sen blir det hem och sedan till ett annat stall där en annan Anna har sina Araber som jag ska rida i morgon med, det är två ung hästar och ena är hingst så  får se hur det slutar.
På Torsdag åker jag till Penny och på kvällen blir det ett Core Bosu pass tillsammans med "gym"Anna :)
Och på Fredag ska jag rida med "arab"Anna igen, och så på Lördag rida hem Penny med Lovisa och Monson, så blir mycket rida i veckan men det gillas (y)
Update: vet inte om länken funkar, om inte får du väl fråga om du är jätte intresserad, haha

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0