Tisdag

Igår var jag och min underbara klass i Sthlm för att besöka Europa huset och historiska Museum. Det var faktiskt kul :)
Efter det när vi kommit till stan gick jag och Anna till Hemköp för att köpa frukt att ha innan och efter träningen, men det blev en bilpåse också, så vägen mellan hemköp och friskis slängde vi i oss en bilpåse, bra uppladdning till att träna :D haha
Träningen var jobbig men underbart kul! Justinas pass är verkligen det bästa! :D
Nu när jag ändå pratar om träning kan jag ju säga hur konstig jag var i söndags, På förmiddagen red jag i minst en timma, minns inte exakt hur länge, och så på eftermiddagen var jag och Anna och körde ett medelpass. Fast jag tränade två ggr samma dag var jag jätte nära på att ta på mig joggkläder och ta en runda efter middagen!!! Men det var nog tur att jag inte gjorde det^^
Nu är det Svenska och sen idrott då vi ska vara på Nautilus Gym!

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0