Lördag

Idag blir det en sån här göradetsombehövtsattgöralänge-dag och det menad med STOR städa rummet, Funderar på att ta en löp runda också, men har inte bestämt mig och det blåser ganska mkt så kommer nog inte orka^^höhö
Ska vara med på Blodomloppet med ngr i klassen! Har inte bestämt mig än om jag ska ta 5km eller 1mil, men det är ju ett bra tag kvar, har för mig det var 1a Juni. Men det kommer nog gå bra vilket jag än väljer, eller inte x) haha
Ska ta tag i rummet nu, måste bara visa vad datorn tyckte att jag skulle ändra mitt "göradetsombehövtsattgöralänge-dag" till för "rätt stavat" ord xD
Ja, jag vet då inte om man kan göra nått av det här i mitt rum när man ska städa men datorn tyckte det var en bra idé tydligen, men jag kör på mitt egna spår :)

Kommentarer
Postat av: Helena

haha :)

2010-05-03 @ 13:30:44
URL: http://matresan.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0