Har jag gått och blivit gammal??

Jag tror banne mig det. Sedan igår har jag haft ont i länd ryggen och mina cp kotor som säkert är nått fel på från då jag ramlade av Cavvan för flera år sedan. Det gör ondare för varje timme, pappa tror det kan vara nått med ischias och att mina cp kotors diskar har gått sönder men vafan, det har väl bara äldre? Sökte iag upp om ischias och deras beskrivning var man har ont stämmer på mina onda ställen och så stod det att vid nysningar, hostningar blir smärtan tydligare, och vad gör jag 10 min efter? Jo jag nyser och det gör ondare ._.
Det stod att man skulle åka till akuten om ett barn under 18år hade mycket ont. Fast så mycket ont som jag tror dom menar har jag inte, än iaf..
känner minst när jag ligger på sidan så jag får väl ligga handikappad idag i min säng.
Och nej jag vill inte till en kiropraktor eller Akuten...
Bläää säger jag

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0