dålig uppdatering

Det har varit sämst uppdatering av mig nu..

kommer knappt ihåg vad som hänt senast jag skrev. Men skriver lite allmänt bara nu haha

Min APU plats Ulvs-väsby stuteri är jätte bra. Alla hästarna är skit snygga och hur stora som helst.. Nu när jag kommer till Jojje efter att ha varit på APUn nu så känns Jojje som en B- C Ponny.. Jag skämtar inte :o Han känns hur liten som helst, visst han är ju bara 156 cm i mkh men endå :o haha

I helgen var jag och familjen i Linköping och besökte Jessica (min syster) för hon fyllde 24år i förra veckan. Vi kollade in hennes och Jonas nyrenoverade hus. Det var underbart snyggt :D 
på lördagen var jag, mamma, pappa, jessica, jonas på malmen och kollade på flyguppvisningar där ett saab flygplan, jasen, team 60 och en helikopter flög omkring och gjorde massa. Träffade även Morfar och birgtta där.
Och så Gick jag omkring med Jessica o jonas och kom från alla andra o är vi hittar dom så säger mamma: kom hit, o ja typ "jaha ?" och då står CONNY där :O haha, ja ni vet ju inte vem det är, men det är en gammal jobbar kompis till pappa när jag bodde på gotland o då umgicks dom o så. o så när mamma o pappa var borta så bodde jag bland hos dom och så. Senast jag träffade dom var för typ 5-6 år sen om inte mer så det var kul o e honom, synd att inte Eva var där med.

Ifredags blev jag sjuk också, så var hemma då och va det även idag, men i morgon kommer jag gå till skolan (:

Ja de blev ett litet blandat inlägg det här men ja.. det får du leva med ;)

Visst ja nu kom jag ju på att 30 oktober ska jag, mamma, emil och hans mamma louise till Sthlm för att kolla på Berberaren i Sevilla och sen på lördagen gå på stan o ha allmänt trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Opera låter tråkigt ju :o

Vet inte för har aldrig varit på det men ja ^_^



Hoppas du blir friskare snart :)

2009-09-14 @ 17:25:10
URL: http://enduresolitude.blogg.se/
Postat av: Alex

SV:

Okej :)

Jag har inte sett så jag vet ju inet som sagt xD

Aa den är ny :D

Vad tycks? :)

2009-09-14 @ 18:12:16
URL: http://enduresolitude.blogg.se/
Postat av: Emil

Hur trevligt man nu kan ha när alla affärer lär vara stängda ;P

2009-09-14 @ 21:11:30
URL: http://hjeltes.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0