Torsdag

Vet ni vad!!! svenskan e klar :D Woho har tilloxhmed skickat den nu ska nu finns det ingen återvändo..
Fick reda på matte provet igår oxå.. vet inte ens vrf ja nämner det x) fyfan så dåligt det gick, sämsta provet ever förutom mina engelska prov i ninan :D haha

Idag slutar jag typ 14.15 tror ja det va, haha vilken bra koll ja har ;D  Sen blir det att skriva en biologi sak om insjöar tills i morrn och sen är det ju ridning ikv oxå! hoppas på bollen! :D

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva, börjar om 7 min >.<

På åter skrivande/ läsande ^^

Kommentarer
Postat av: Cami

Grattis :D visst e de skönt när det är klart! :D

2009-10-08 @ 14:41:45
URL: http://camiiillahs.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0