My day

Nu har jag fyllt år igen :o hemst vad fort det går ;)

Fick detta:

Av mamma o pappa

En grafräknare


En mobil

BB-trosor som byttes till
En svart stickad längre tröj modell
(eller hur jag ska beskriva ^^)

Av Camilla fick jag en Me to you nalle :)


Camilla kom till mig vid halv 8 då vi åt tårta ala Johanna, sedan kolla vi på lite tv och så hade camilla kommit på ett nytt sätt att spela Mario krat så då var vi tvugna att testa det :)

Det hände inte mycket mer än så, men det blev en bra dag med några men väldigt dyra presenter :)



Kommentarer
Postat av: Emil

Grattis (igen ^^)

2009-10-26 @ 09:54:57
URL: http://hjeltes.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0