Hmm

Vetinte riktigt vad som har hänt med mig... Kan typ inte äta mkt godis o sötsaker :o
fast ja e typ godissuger hela tiden fortfarande :s
Igår fick jag en Marabou 200g, de tog ett tag innan ja betämde mig för att öppna den o så tog ja bara 2 rader o så kände ja "Nej inget mer" men förut har jag lätt kunnar ta i mig hela :S idag har ja inte ens tagit en ruta :O

Samma idag, gjorde pannacotta, när jag höll på med den blev det 4port, eftersom det var jag mamma o pappa som skulle ha blev det ju en kvar o då tänkte jag " Woohoo jag får två :D ". Sen när vi började äta kände jag att en räckte... Har alltid kunnat äta två o ibland tre :O

Vad häder med mig ?!

Kommentarer
Postat av: Cami

hjälp :o men de e lite så me mig oxå :(

2009-10-11 @ 15:00:55
URL: http://camiiillahs.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0