Tisdag

Igår blev ja utskriven från specctandläkaren ;D Jag hade mega fina tänder o hade skött dom bra... höhö

Idag har det blivit julpyntat i skolan och nu spelar vi julmusik i klassrummet :) Supermysigt! I löööööv this schooool! ;D

Haha visst ja, skulle skriva om en vääldigt rolig sak på bussen, ha höll allvarligt på o dö när ja såg det xD Typ alla i tonåringen har iPods eller musik mobiler, och så såg jag en från gamla klassen nämner inga namn men en ledtråd: torsk. och undrade när jag såg denna person sitta o sova, och så när när bussen närma sig Uppsala C så var det en KASSETSPELARE som han tog upp !! XD
Höll på o dö inombords men hoppas jag inte visade något ^^ Fast ja tror inte ens att han märkte mig :P

Men aa, det var det jag hade för denna stund :)
Imorgon tar jag med kameran till skolan o fotar :D



Kommentarer
Postat av: Cami

hahahhahah mobbad xD

2009-11-26 @ 18:10:54
URL: http://camiiillahs.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0