Onsdag

Idag måste jag göra klart hemtentan i Religion eftersom i morgon är det invigning på skolan så ska stanna kvar efter jag slutar vid 14.20 och då ska alla förbereda och så ska Sara (rektor) betälla pizza som mat ^^ Så 17-18 är det invigning av våran nya fina underbara skola med underhållning av alla dess slag och tilltugg så kom förbi om du vill x)  Ja o sen börjar ju ridningen 19 så då blir det lite hurry hurry för mig men hinner nog :p ja, så då kommer jag ju komma hem vid 21 så då har jag nog ingen "klar" hjärna eller hur ja ska sägat x) så ja idag kommer jag skriva hemtenta.
Vilket konsigt inlägg det här blev som är osammanhängade, fast det är det inte heller men vafan ja orkar inte ändra, hoppas du fattade ^^

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0