November

Usch och fy! nu är det november, känns som jag bara gått på gymnasiet några få veckor men det är ju 2månader!!

Min helg har varit toppen :)

I fredags tog jag och mamma tåget till sthlm för att möta upp Emil och Louise där, Vi gick direkt till hotellet o det var skit stort rum som jag och mamma fick, men enligt emil var deras litet :o var inte inne o kollade om det var "samma" så fick inte veta om det var två olika rum eller inte :P

Vi gick sen o satte oss i hotelletsbar, sedan bar det av mot míchelangelo (stava?) och åt underbara intalienska pizzor med mozarella som ost :D

Efter ca en timme där gick vi vidare örbi riksdagen till Kungliga operan för att se på Barberaren i Sevilla, Det var ganska rolig men hängde inte alls med i handlingen xD haha

Och efter det satte vi oss på hotelletsbar igen o bara pratade (: vi la oss väl vid 00.30

I går var vi o gick drottninggatan fram och tillbaka hela tiden, haha. Jag köpte strumpor o strumpbyxor för 406 kr!!!!!!!! har bara 100 kr kvar nu tills ja får pengar den 20:de >.<

Åkte hem med 17.11 tåget och va hemma 18.15 (:


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0