New moon

Usch, jag vill läsa klart boken snart så att jag kan se filmen och slippa ta bort ljudet eller undvika allt som har med new moon att göra.. Nu när de en trailer på tv reklem och fuck för den för nu fick ja reda på en sak ja inte ville >.<

Nu tänker du väl " ja men läs klart boken då -.-"" men det är det inte bara att göram eftersom jag läser ien bok i engelskan och den hinner jag knappt läsa så då kan ja tyvärr inte läsa new moon, den har snart legat en månad utan att jag läst en sida, INTE okej!

Nej  snart kommer jag ta mig den tiden fast jag inte har tid, vet bara inte vad jag ska prioritera bort? Datan kanske ;D skulle faktiskt vara skönt att sitta o läsa i boken istället för att fördrica tiden på fb med farmville och cafe world ;)

See you later alligator!

Kommentarer
Postat av: Emil

Haha ja ett litet tänkom kanske skulle passa dig Johanna datanörden ;P

2009-11-10 @ 18:38:34
URL: http://hjeltes.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0