Måndag

Wiiihoooo Måndag igen :D Sitter på It-gymnasiet för att ha Biologi och kemi labb :D Lite roligt när jag skulle ta anslutningsbussen till Itg för det stod ingenting på bussen o ja tänkte " ähhh, vafan ja hoppar på så får vi se vart ja hamnar" Min oro började vid fyrislund, för han åkte en jätte konsig mupp väg som inte var logisk för fem öre alls men tillslut kom vi till Guc och jag blev happy ^^ Ja, o sen åkte han en rätt så normal väg till Itg.

Idag ska jag iaf till tandläkaren 15.20 hos specckliniken, Så mitt schema blir, biologi, kemi, lunch, matte, tandläkaren, handelsbanken, hem.

Godnatt nu ska jag knapra på min frukost, ett gröööönt stort äpple ^^


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0