Dumma spruta!

Igår tog jag svinis sprutan.... Jag kan inte använda den och den gör ont så jag vet inte vad.. Vet inte om det var värt att ta den med tanke på att det nog är "lättare" att bara ligga i sängen med feber än att vara klar i huvudet så man måste gå till skolan fast med en död arm efter sig!!

Men iallafall nu har jag haft Kemi och snart är det Biologi. sen blir det lunch <3 är grymt hungrig har inte ätit en smula eller druckit än droppe!!!

MIN ARM nu känns det som jag har limement till hästar insmetat på hela armen o nu börjar den rycka!! *var är kniven?*

Kommentarer
Postat av: Alex

Neeee inte skära av armen :o

Ta en såg istället ;)



Nejmen.. inte bra att det gör ont ju! :O :/

Hoppas det går över fort! :D

2009-11-30 @ 10:45:47
URL: http://enduresolitude.blogg.se/
Postat av: Cami

hahahhahaha var är kniven.. ;)

2009-12-05 @ 20:30:53
URL: http://camiiillahs.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0