3 november

Idag är det tredje November. Igår fyllde pappa, men han har åkte i väg som på alla veckoagar :P så jag och mamma ska fira honom lite på torsdag när han kommer hem. På Lördag har vi bjutit några av den "stora" släkt vi har, och på lördag fyller även mamma och jag har precis fyllt så det får vara en liten trippelfirning men såklart fokus på pappa eftersom har fyller 50!! :o

Igår somsagt gjorde jag ionget speciellt, jag skrev klar idrottsuppgiften. Jag kollade på Silent Library som hade seriestart i går.. Usch vad jag tke synd om "lille dansken i rutig skjorta". Hatade "tjocka kines-dansken" xD

Idag har jag bara varit iskolan, jag vaknade 45min senare än vad jag brukar göra men endå lyckas jag hinna med 7 bussen när jag brukar ta kvart över 7 bussen!!! jag kom till busskuren ngr min över 7 o så var ju såklart 7 bussen försenad så då var det bara att ta den och trängas med alla vuxna som skulle till jobben :p oj vad mycket 7or det blev, hoppas du hängde med ;)

om 40 min börjar Spanskan, sen är det engelska och sedan idrott :D då skule vi till friskis och svettis och köra ett spinningpass :D Älskar den här skolan :D haha

Nä nu har jag nog inget mera att säga.
på åter skrivande/läsande :)

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0