Tisdag

Hemma idag också. :(

Idag är det ju b-delen i nationella- biologi, men den får jag väl göra någon annan gång "/ den verkade ju helt konstig, fattar inte hur man kan testa det man ska testa på bara en vanlig 50 minuters lektion?

ajja, idag är jag iaf piggare, ska göra dom dära specc uppgifterna i no- ämnena så man har chans att höja sig, ligger på gränsen till mvg i Fysik och biologi så dom ska jag göra och sen är teknik arbetet obligatoriskt, så jag har lite jag måste göra. + att det dära himla konstiga geografi arbetet ska in i början på juni oxå :( Men jag tar no:n först eftersom jag hellre har mvg i dem är ett vg i geografi ;D fast har ju redan vg och tror inte mattias kommer sänka om nu ja kommer skriva det som ett g eftersom alla andra uppgiftar har ja ju fått vg eller vg+. Nog pratat om betyg x)

Måste städa rummet idag om jag orkar också -.-


Johanna

Kommentarer
Postat av: Hannha

jag förstår inte den där B-delen heller ><

men det verkar ju ingen göra tyå så det e nog lugnt ;)

2009-05-19 @ 14:56:33
URL: http://freakyfridays.devote.se



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0