Onsdag

Har inte skrvit på länge men nu uppdaterar jag lite igen :)

Np i Matte igår gick väl förhoppningsvis ganska bra,men de blir nog inte MVG :(
De hände nog inte nge mer tisdags tror ja förutom att camilla frös om händerna och då var ja så smart så att hon kunder göra så här :)
 

Idag var jag skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit trött gick upp halv 7  :o ja måste ju gå 7 så de blev lite hurry,hurry för mig :p
Väl i skolan var de väl ok.
På no:n har vi börjat med teknik och jag, Camilla, Johan A, Fredrik är i en grupp och ska göra ett vattenhjul och väderkvarn i samma "byggnad"

Tog lite bilder ^^
Mitt vattenhjul

engelskan gjorde ja inte så mkt ^^


Och vick gjorde lite fel på ena övningen xD haha vad jag skrattade x)



Sen efter skolan åkte jag till Jojje.
När jag hade ridit i 15 min elr va det kunde ha vart så kom det är bilxt och ca 1½ sek efter kom knallen o ja typ Shiiiiiit för då är den ju ganska nära :o
Efter något till minut kom det en till blixt och efter kanske 3 sek kom knallen så den kom längre o längre ifrån :)
Efter blixtar och dunder kom regnet i början kom det sänt höra otroligt fint regn ( inte duggregn :P) :) sen spöregnade det och sen lite fint regn igen och sen kom de isbitiar :o sen orkade ja inte med vädret mer så var ute i kanske 45 min.



Johanna

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha kul att du fick med min outfit där ;)

2009-05-07 @ 18:42:22
URL: http://camiiillahs.blogg.se/
Postat av: Camilla

SV: asså bilden redigerade ju jag, men alex fixade dit texten. :) och min meny e till vänster för att jag valt en sån stilmall:P

2009-05-07 @ 19:14:21
URL: http://camiiillahs.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Usch alltid lika tråkigt att rida när det regnar...

2009-05-19 @ 15:24:23
URL: http://jennifersumar.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0