Måndag

Idag var jag ju i skolan, Hände inget speciellt elr jo fick reda på att det är nationella i Biologi i morgon :o
Men, men de kommer ju inte påverka betygen får vi hoppas :P

Efter det åkte jag och Camilla till Jojje och mix :) Var ute i ca 1h o 40min. jätte härligt :D

Nu pratar mamma me någon människa som jag inte har en aning om vem det är men de är typ ngn släkting på pappas sida tror ja :P Jag är hungrig.. Vill att hon ska lägga på så vi kan äta >.<

Hmm... Har nog inge mer att säga just nu. Skriver väl kanske ikväll om det är något som behövs skrivas ^^



Johanna

Kommentarer
Postat av: Emil

Vi fick ha i kemi så jag skulle gärna bytt med dig :/

2009-05-12 @ 16:32:02
URL: http://hjeltes.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0