FY HELVETES JÄKLA DAMP ELGIGANTEN!!!!

Just nu har jag lust och döda alla som jobbar på elgigantensverkstad !

Fick sms idag att min mobil som vart inne på lagning för 3dje ggn var klar. så Mamma o Pappa hämtade den. När jag skulle starta den så har jag fortfarande inte fucking jävla täckning...! Den här gången var den inne i 2 veckor Då gjorde dom ens nge eftersom det stod bara "varit på laging på en extremverkstad"... Bullshit! den har säkert bara  legat i ett litet fack dom här veckorna utan att ens ngn har tagit iden..

Så nu har den varit inne i sammanlagt 4 veckor och 5 dagar!

Ska lämna in den igen nu i morgon och ska typ skrika till han som kmr stå där så han kan fixa ny mobil (6)


Johanna

Kommentarer
Postat av: Vic

Vad tråkigt att dom inte kan laga den klokt! Men är det inte fel på sim kortet då? kramar

2009-05-08 @ 11:03:00
URL: http://viiictoriia.blogg.se/
Postat av: Victoria

Det var ju väldigt konstigt:S men hoppas det löser sig :)

2009-05-08 @ 15:20:18
URL: http://viiictoriia.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0