Cp jag

Japp, jag är så hilma duktig -.-
När jag vaknade i morse så hade jag jätte ont i halsen, då gjorde jag te och la mig i sängen (UTAN TÄCKE MED KLÄDER) för att väcka halsen och lyssnar på Rixfm Morgonzoo. Men så klart somnade ju jag som jag inte trodde jag skulle göra eftersom jag inte hade täcke och kläderna var på.

Vaknade för ca 10 min sen o nu kommer jag missa Islmprovet :( Bara för att de känns som jag kan det mesta. >.<
Men, men vi skulle ju på teater idag i stan och då får jag väl hoppa på den bussen dom äker med fast här :P

Kramar från en sjuk Johanna


Johanna

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej

Krya på dej. Har Andreas sjuk här hemma, febrig. Grabbarnas kusin bodde hos oss i natt han har vattkoppor :(



ha det bra o sköt om dej Kramar

2009-05-15 @ 19:41:36
Postat av: Emil

kram från linköping, krya på dig :)

2009-05-16 @ 09:42:39
URL: http://hjeltes.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0