Söndag

Idag ska jag till Stan med min lilla sjukling Camilla :)

Igår bestämde jag o pappa att jag skulle följa med honom när han skulle till Maxi för där finns det ju en lindex baraa för att ja berhöver en ny bh tills balen, för den måste lixom både va slät och att man kan ta bort banden >.<

Men i går kväll smsade Camilla och fråga om jag ville följa med för hon var tvungen o ha lite saker till balen hon med. Och det var ju bra eftersom tänk om det inte skulle finnas på lndex skulle jag fått panik x) + att jag knappt har träffat Camilla nått den här veckan :( så det blev ju två fördelar ^^

Ska åka om en timma. Måste sminka mig nu o tänka vilken tjocktröja jag ska ha. haha x)


Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi Aliens är jätte lätta att få xD man låter en manlig sim "kalla på utomjordlingar" i en stjärnkikare och då blir han bortförd. Sen kommer han tillbaka efter ett tag och då märker man om han är gravid eller inte. är han det så spyr han ju och magen växer oså vetu... precis som med en tjej. Ja o sen iallafall så kommer det små alienbebisar :) Hahaha vilka nördar vi är va ^^

2009-06-07 @ 20:43:07



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0