Lördag

jag kan ju börja säga att Fredrik märkte smset på bussen. Så jag o pappa slängde oss in i bilen vad 15 över 3.
Kom till skolan lite efter halv 4. Då var glaskorridors dörrn stängd. Då s skyndade vi oss till personalingången med den otroligt läskiga och rangliga sprialtrappan. Sen är vi påväg till nians korridor, men vid biblioteket/ musiken så har Jim precis låst dörren o när han såg oss han typ stelna till som en ispinne xD du skulle sett honom x) o jag typ viftar me nyckeln o säger, måste hämta en grej! o han typ :O. o sen när vi gått igenom glaskorridoren så säger han så sin otroligt fula och jobbiga amerikan-Svenskan typ:ni kan gå ut där sen. o ja typ jaja x) o pappa ba: han lät dansk. o ja typ x) haha nä amerikan.  sen fick jag min ÄLSKADE mattebok ^^ Så var vi hemma till 4 igen ^^

Idag vaknade jag från och till nästan hela morgonen, men vid 12 gick jag upp^^, tog en bit pizza som pappa bakade igår. hmmmm. ... idag vet jag inte vad jag ska göra. funderar på att starta sims 2 :O fast vill ha de nya >.< men men.!



Johanna

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha bra att du fick boken tillslut xD Men du menar väl the sims 2? :O

2009-06-06 @ 13:58:48
URL: http://camiiillahs.blogg.se/
Postat av: emil

Jag har kommit n i värsta sims 2 perioden nu :D

2009-06-07 @ 09:10:02
URL: http://hjeltes.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0