Grattis Johanna, Grattis!

Idag ska en geografi uppgift in som jag verken har hunnit göra elr orkat göra! så yiippie mig som kommer få mitt första IG känns skit bra! -.- Sista inlämningsuppgiften i 9an, Almunge skola, ja hela grundskolan... Och det ska sluta med ett IG?! Jag är så J'vla duktig! Gaaaah, blir galen på mig själv och det har jag varit i väldigt många dagar nu!

Och sen de där himla nouppgifterna skulle ja  ju skriva MVG på för då kmr jag ju få det. Men nejnej..... MAX VG-...

Nä nu ska ni inte höra på mitt klag.!.!
Ska gå om 20 minuter, fattar inte att ja blev klar en halv timma innan vad jag brukar bli :o


8dagar kvar


Johanna


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0