8/6- 17/6

Har verkligen inte haft någon ork att skriva vad som hänt. men ska försöka skriva om mina dagar sen ja skrev sist :)

Måndag 8 Juni

Gick halv dag, slutade 12 för att fixa sig till balen. Men jag fick gå klockan 11 :) Var hemma 11.30, hämtade plånbok mm och Camilla o hennes mamma hämtade upp mig 12 för att hon skulle till frisören 12.30 och jag till Face stockholm 13.30 ( tror ja det var? ) Satt och väntade med Camilla på Estetica och den var en kkille som höll på o springa o ta kort i hela salongen?! ganska läskigt :s När hennes frisör kom gick jag till Åhlens och Hemköp för att köpa lite saker.  När ja va klar va klockan typ 12.50. Jag tog en liten sväng runt Fyris ån och in i St per och köpte lite där. sen gick jag till Face stockholm för att bli sminkad.

Åkte hem, Mitt hår ville inte bli som det skulle >.< Stressade sedan iväg till Camilla 16.50 för att byta om där, och Camilla var super snygg i sin nya hårfärg och frisyr :D Killarna kom med bilen typ 17.30 blev lite fotofgrafering sedan iväg till skolan.När vi kom till skolan var det fullt med folk och typ 1000 kameror :o

Maten var helt ok.
Vid 12 åkte Jag, Camilla, Tobbe o Fredrik hem till FRedrik för att bestämma film för att sedan gå till mig där vi kollade på film.. o ja.. Blev ju lite specc :P

Somnade vid 4-5.

Tisdag 9/6

Hade sjukt ont i huvudet när jag vaknade så pallade inte gå till skolan, Jag och Camilla gjorde våfflor o sen blev det bara att slappa hela dan.

Onsdag 10/6

Åkte till skolan, Camilla städade sitt skåp sen kollade vi på film o drog på stan.

Möte om  Nestea Swedish beach tour.

Torsdag 11/6
Fjällnora md alla nior, Jag och camilla tog mopparna dit, hämtade Amanda vid vägen o åkte mot fjällnora. Ja, Camilla o Amanda satt i cafeterian hela tiden medan de andra spelade fotboll, kubb, boule mm.

Teori i stallet, pratade mest om visitering.

Fredag 12/6
SKOLAVSLUTNING!

Betygen blev sådär "/ höjd mig 25p o sänkte mig i kemi :'(

Åkte hem, åt hemma gjord hamburgare o sen marängswiss.
Åkte till Vaksala torg där jag var funtionär på beachvolleyn.
var tvungen att ha SHORTS på oss och den spöregnade >.<

Lördag 13/6
Hade sjukt ont i huvudet och frös som ett ...... Regnet spöade ner och hade verkligen ingen lust att vara funkis, så jag stannade hemma.

Emil kom på kvällen o sov över :)

Söndag 14/6
var funkis i dag med. Behövde knappt göra något eftersom jag var VIP-funkionär och då skulle man blandannat ta hand om pubilekn, men det var ju knappt ngn :P

Kollade på finelerna o fick Beach magasinets senastee tidning :P

Måndag 15/6

var statist idag till filmen Orion på skolan. fick vänta i 7 h innan jag fick börja va med. medans killarna (zami o rasmus mfl) fick börja vid 10.30 och camilla mfl behövde bara vänta i 6h :P

Johan sa att typ alla kommer att synas rätt så mkt :O :)

Tisdag 16/6
Statit idag igen men vis Heidenstamskolan. Inte lika mkt väntan idag :)
Var hur trött som helst när jag kom hem, la mig 19.30 :O

Onsdag 17/6
Vaknade vid 05.30 o hade massa missade sms från Camilla o ett från Johan. o de va att vi kunde vara statister idag i märsta om vi ville. Och då hade ju camilla försökt nå mig x) JA skrev till henne att ring mig när du ser där här. o sen somnade jag om. 06.30 ringde camilla o förklarade allt och då var detr bara att gå upp :P kl 08.30 Kom Camilla, zami, rasmus förbi för att hämta upp mig och sedan skjusade Lisa oss till märsta.

Johan sa att det skulle ta 4h, men det tog 6h -.-

Elias( regissören) ville att jag skulle säga en replik o ja typ försökte men jag va tvungen o snacka högre o det gick inte :o så Camilla tog den ist :P

Kom hem vid 16 och gick o la mig, vaknade 18.30, inget annat hände sen på kvällen.

Torsdag 18/6
Idag är det första lediga dagen på sommarlovet så har bara tagit det lugnt :)
Sista ridningen i Lurbo idag, Ska inte fortsätta där nu när jag ska börja på real, men kanske börjar sen om nån termin elr så :)


Johanna

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: hahah xD ja mena bilderna från bion :P

2009-06-19 @ 09:57:45
URL: http://camiiillahs.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0